torsdag 29 mars 2012

Nya armband och halsband

I dag var jag och Annah hemma hos mina föräldrar och tittade på nya smycken som de hade fått hem i går till deras e-butik. Jag fyndade två armband och ett halsband. Annah vet jag inte riktigt hur mycket hon fyndade ;-)

Jag älskar det här armbandet, tyckte det var så snyggt och så skönt att ha på sig!
Kostade bara 41 kr dessutom :-)

Även ett likadant armband i vitt fick följa med hem :-)

Åh vad jag är nöjd, fast man ska ju inte ha bägge samtidigt :-)

Det var inte helt lätt att få en bra bild på det här halsbandet då det speglar sig, men tyckte det var riktigt häftigt.
Detta halsbandet blev mitt för 89 kr :-)




Jag vet att Annah bland annat köpte det här fina armbandet för 99 kr.


Alla dessa fina smycken och mycket mer hittar ni på Stjärnfynd från och med nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar